Vragen en oplossingen!

Vragen en oplossingen!

Onderwerpen in deze helpfile

Wat te doen bij de melding "Missing internal components"

Wanneer de nodige software voor de afdruk functies niet geïnstalleerd is op uw computer krijgt u bij het afdrukken de volgende melding: "Missing internal components. Please contact customer service support".

U kan dit oplossen door volgende procedure te volgen:

Voor WinFakt! VOOR versie 9.0.474:

Download en voer het volgende installatie programma uit:
http://url.winfakt.com/NetwerkInstaller

Voor WinFakt! VANAF versie 9.0.474:

Start WinFakt! op en klik op de menu "Help" om dan door te klikken naar "Netwerk installatie uitvoeren".
(Vanaf de versie 9.1.475 vindt u dit terug via het menu "WinFakt! Upgrades en vervolgens het submenu "WinFakt! hulpprogramma's upgraden".)

Volgende vraag verschijnt:

Klik hier "Ja" om door te gaan.

Het installeren van de Netwerk Installatie gaat als volgt in zijn werk:
Na het downloaden en starten van de Netwerk Installatie verschijnt volgende scherm:


Klik op "Installeren" om de installatie te starten. Volgend scherm verschijnt:


Als de installatie voltooid is verschijnt volgend scherm:


Klik op "Sluit" om de installatie af te ronden.
Na deze Netwerk Installatie kan je zonder foutmelding afdrukken op de computer waar je deze installatie hebt uitgevoerd.

Let op, deze installatie moet op elke computer afzonderlijk worden gedaan waar je de foutmelding "Missing internal components" krijgt.