Een support-ticket ingeven
Heeft u nood aan technische ondersteuning en heeft u een servicepakket? Dan heeft u ons handig ticketsysteem tot uw beschikking. Hier beschrijft u uw probleem via een ticket en onze medewerkers stellen alles in werking om u zo snel mogelijk van een antwoord te dienen. Dit bespaart u niet alleen telefoonkosten maar u kan op deze manier ook 7/7 en 24/24 uw vraag stellen.
Vanaf WinFakt 8.4 is ons ticketsysteem ook meteen bereikbaar via de support-knop, ook over deze functie leest u hier meer.
Stap 1
Indien u een WinFakt! versie hebt ouder dan 8.4 dient u zich manueel in te loggen op onze webpagina
om toegang te krijgen tot uw controlepaneel waar ook het ticketsysteem zich bevindt.
|
|
Heeft u WinFakt! versie 8.4 of hoger, dan volstaat het om op de "support-knop" te klikken om onmiddellijk toegang te krijgen tot uw controlepaneel.
|
|
Stap 2
In uw controlepaneel ziet u verschillende opties. Klik op de optie"service tickets" (zie afbeelding) om in uw overzicht van service tickets terecht te komen. Van hieruit kan u ongelezen service tickets bekijken, oude tickets bekijken maar ook nieuwe service tickets ingeven.
|
|
Stap 3
Vul de velden correct in en klik vervolgens op
"ticket toevoegen" om uw ticket te verzenden naar de WinFakt!-helpdesk.
Vul de velden zo correct en uitgebreid mogelijk in, zo kan onze technische dienst u sneller verder helpen:
Veld
|
Omschrijving
|
Uw Naam
|
Uw naam of naam van de firma.
|
Ticket bestemd voor:
|
Geef hier in voor welke dienst uw ticket bestemd is.
|
Korte omschrijving
|
Geef hier een korte omschrijving/titel voor uw probleem.
|
Reden
|
Omschrijf in dit kader zo uitvoerig mogelijk uw probleem. Des te uitgebreider uw omschrijving des te sneller onze technische medewerkers u van een antwoord kunnen dienen.
Let op: vermijdt omschrijvingen als "WinFakt! werkt niet meer". Beter is om uw ons te schrijven welke handelingen u voordien heeft gedaan, deze kunnen namelijk bijdragen tot de oplossing van het probleem.
|
Bijlage toevoegen
|
Druk op deze knop om screenshots (bijv. van de foutmelding) of andere bestanden toe te voegen die onze technische dienst kunnen helpen bij het visualiseren van uw probleem.
|
Permalink: https://winfakt.be/faq/Een-support_ticket-ingeven
Scroll