Snel en eenvoudig documenten mailen

Verkoopsdocumenten en rapporten mailen

Meer en meer klanten vragen om een digitale kopie van de factuur, bestelbon of ander verkoopdocument te verzenden. Met WinFakt! kunt u er voor kiezen om een geselecteerd document of rapport rechtstreeks in PDF-formaat te versturen via e-mail.

Mail uw afdrukresultaten

Om te voorkomen dat uw documenten digitaal aangepast kunnen worden, wordt elk document, dat u wilt mailen of opslaan, omgezet in PDF-formaat.

Selecteer, bij het afdrukken van het document, één van de aangeduide mogelijkheden en WinFakt! converteert het automatisch. Wilt u het document opslaan, dan kunt u zelf de locatie op uw computer bepalen. Kiest u voor 'Versturen via e-mail', dan maakt WinFakt! automatisch een e-mailbericht voor u aan, met het document in bijlage. U hoeft enkel nog een begeleidende tekst in te geven en te drukken op 'Verzenden' om het bericht naar uw contactpersoon te versturen.