Firma's en particulieren die interesse tonen in uw producten, kunnen in WinFakt! bijgehouden worden als prospecten. Van een prospect kunt u de detailgegevens en afspraken bijhouden. Beslist de prospect om over te gaan tot een aankoop, dan kan je hem met een simpele klik op de knop automatisch laten omzetten naar een nieuwe klant.
In de prospecten vindt u ook een aantal extra velden terug die niet gebruikt worden in de klanten fiches. Zoals een afspraak met een prospect plannen, noteren via welk medium deze prospect uw firma heeft leren kennen en wanneer je voor deze prospect bepaalde actie moet ondernemen. Bv Terugbellen op, wanneer verkocht, …
Bij de algemene instellingen kunt u de optie 'Verwittigen bij afspraken met prospecten' aanvinken, zodat u tijdig een herinnering krijgt voor deze afspraak.
Indien u telefoongesprekken of andere correspondentie van deze prospect gestructureerd wilt bijhouden, kan u vanuit de prospectenfiche een CRM-fiche aanmaken. De gegevens van de prospect worden dan automatisch aan de CRM-fiche toegevoegd.